Komunikuję się na bardzo wysokim poziomie

Sprawnie rozwiązuję konflikty w zespole

Umiem pociągnąć ludzi za sobą

Skutecznie wzbudzam motywację u pracowników

„85% finansowych sukcesów zależy od osobowości i zdolności do komunikacji, negocjacji i przywództwa. Szokujące, że tylko 15% zależy od wiedzy technicznej.”

Carnegie Institiute of Technology

Opis szkolenia


Wysoce wykwalifikowani Managerowie stanowią wielką przewagę firmy nad konkurencją. Współczesny świat biznesu charakteryzuje się szybkimi zmianami w zakresie technologii, kultury, jak również stosunków międzyludzkich, dlatego organizacje potrzebują managerów, którzy świetnie posługują się kompetencjami miękkimi, takimi jak wysoki poziom komunikacji. To oni stanowią trzon firmy i na nich spoczywa największa odpowiedzialność za realizowanie celów strategicznych organizacji, przynoszenie zysków do firmy, a także rozwój zespołu i przygotowanie sukcesorów.
 
Top Manager to osoba, która ma jasno określoną wizję tego, dokąd prowadzi swój zespół, jest świadoma swoich procesów wewnętrznych, bardzo dobrze panuje nad emocjami, zna wartości osobiste, cele oraz mechanizmy motywacyjne swoich pracowników i potrafi je sprawnie połączyć z celem nadrzędnym i wartościami swojej organizacji. Jest osobą pewną w działaniu, która świetnie się komunikuje, pragnie “niemożliwego” i potrafi przekonać innych, że niemożliwe jest możliwe. Jest dla ludzi wzorcem, modelem swojej roli, którą inni się inspirują.
 
„Komunikacja w zarządzaniu” ukierunkowana jest na rozwój przede wszystkim umiejętności miękkich, opartych na szeroko ujętej, wielokontekstowej komunikacji, pożądanej u każdego managera, bez względu na poziom zarządzania. Szkolenie rozwija także zdolności przewodzenia innym, konieczne do efektywnego rozwijania zespołów i osiągania ponadprzeciętnych rezultatów.

Dla kogo?


Kurs przeznaczony jest dla managerów, którzy potrzebują poszerzyć umiejętności miękkie oparte na wielokontekstowej komunikacji oraz rozwinąć kompetencje osobiste i społeczne (jak radzić sobie ze sobą i jak radzić sobie z innymi). Dla osób, które chcą nauczyć się umiejętności przewodzenia innym, w tym motywowania zespołu długofalowo, koniecznych do efektywnego rozwijania zespołów i osiągania ponadprzeciętnych rezultatów. Dla wszystkich managerów, którzy pragną odnajdywać się lepiej w każdej sytuacji biznesowej i „zagarniać” je do własnego sukcesu.

Cena


Płatność jednorazowa z góry:

11 808 zł brutto

(w tym 23% VAT)

Płatność w 6 transzach, przed każdym modułem:

6 x 1 968 zł brutto

(w tym 23% VAT)

Miejsce


Biuro Infinity Power International,
ul. Rakowiecka 41/15 02-251 Warszawa

Ramowy program kursu


MODUŁ I - 2 DNI

Budowanie tożsamości oraz postawy managera


  • Rozwijanie roli Top Managera jako wyrażanie wizji, misji wartości firmy w relacjach z klientami, zespołem, przełożonymi.
  • Budowanie spójności i postawy utożsamienia z Wizją, Misją, Wartościami firmy – „Firma to Ja; Ja to firma”.
  • Budowanie świadomości obowiązków i roli w relacjach w firmie oraz w relacjach z  klientami.
ZWIŃ

MODUŁ II - 2 DNI

Wartości oraz współpraca z emocjami


  • Zwiększanie świadomości czym są wartości i jak wpływają na nasze decyzje.
  • Wyłonienie osobistych wartości w swojej płaszczyźnie zawodowej.
  • Wartości jako najsilniejsza motywacja człowieka.
  • Umiejętność współpracy z własnymi emocjami i budowanie postawy pewności w działaniu.
ZWIŃ

MODUŁ III - 2 DNI

Rola Komunikacji w zarządzaniu


  • Budowanie umiejętności komunikacji poprzez cele i rezultaty.
  • Jak dobrze komunikować się w systemie wzrokowym, słuchowym i kinestetycznym, aby trafnie docierać do wszystkich odbiorców?
  • Rozwiązywanie konfliktów poprzez różne pozycje percepcji.
  • Udzielanie feedbacku.
ZWIŃ

MODUŁ IV - 2 DNI

Aktywne i pasywne wzorce językowe


  • Jak dobrze rozpoznawać i rozumieć swoje mechanizmy działania i zachowania?
  • Sprawne posługiwanie się mechanizmami rządzącymi procesami zachodzącymi w
    ludzkich umysłach.
  • Jak łatwo przestać myśleć, że wszyscy funkcjonują tak jak my?
  • Skąd i w jaki sposób zdobywać informacje o tym, jak ludzie się motywują i podejmują decyzje.
ZWIŃ

MODUŁ V - 2 DNI

Indywidualne strategie celu, wpływ języka na nasze rezultaty


  • Czym są osobiste strategie celu?
  • Odkrycie osobistej strategii zrealizowanych celów.
  • Strategia modelowania samego siebie.
  • Pozaświadome mechanizmy i wzorce zachowań ludzi.
ZWIŃ

MODUŁ VI - 2 DNI

Podsumowanie warsztatów


  • Warsztaty – delegowanie zadań.
  • Komunikacja celów i rezultatów, które łączą zespoły.
  • Udzielanie feedbacku, również negatywnego.
  • Pisanie maili.
  • Angażowanie zespołu, czyli wzbudzanie długofalowej, wewnętrznej motywacji.
ZWIŃ

Trenerzy prowadzący


Anna Modrzewska

psycholog międzykulturowy, trener i coach

Psycholog międzykulturowy, trener i coach, specjalista i praktyk rozwoju kompetencji osobistych i zawodowych. Ukończyła wydział psychologii Uniwersytetu Humanistycznospołecznego SWPS w Warszawie. Swoją wiedzę i doświadczenie budowała zarówno w oparciu o psychologię ogólną, jak i specjalizację w ramach kierunku – studiów Azjatyckich – Chiny i Azja Wschodnia. Umiejętności praktyczne zdobyła m.in. w czasie ponad półrocznego pobytu w Chinach, podczas którego poszerzała swoje kompetencje psychologa międzykulturowego. Obecnie współtworzy programy dla zespołu profesjonalnych coachów i trenerów Akademii Sztuki NLP Infinity Power International. Prowadzi szkolenia dla korporacji, przedsiębiorstw, coachingi indywidualne, a także szkolenia otwarte. Zajmuje się takimi obszarami jak: indywidualna strategia sukcesu, budowanie wizji, zarządzanie sobą w trudnych sytuacjach, komunikacja w zarządzaniu zespołem, umiejętności przywódcze, coaching menadżerski, autoprezentacja i prezentacje biznesowe, komunikacja w zarządzaniu zespołem, sprzedaży, obsłudze klienta, budowanie pewności siebie, planowanie i zarządzanie emocjami, efektywniejsze zarządzanie sobą w czasie, nadawanie kierunku swojemu życiu zawodowemu, karierze i awansowi.
 
Podczas swoich szkoleń oraz coachingów pracuje na następujących założeniach: zostaliśmy stworzeni, by się rozwijać i doskonalić oraz aby osiągać sukcesy. Wierzy też, że każdy człowiek, niezależnie od miejsca, w którym się urodził, języka czy narodowości, posiada wyjątkowy i jedyny w swoim rodzaju kanał ekspresji, poprzez który ujawnia i manifestuje swój potencjał – samego siebie. W swojej pracy z ciekawością, profesjonalizmem, odpowiedzialnością i rzetelnością towarzyszy wszystkim uczestnikom szkoleń oraz klientom indywidualnym w drodze do odkrycia i wykorzystania tego potencjału. Pomaga w zgłębianiu unikalnej „matrycy sukcesu”, która jest drogą i sposobem do realizacji celów każdego z nas. Hołduje zasadzie, że wszyscy, bez względu na to, czym aktualnie się zajmujemy, możemy uczynić z życia sztukę i tworzyć pasma swoich własnych sukcesów.

Dowiedz się więcej

Forma kursu


Szkolenie prowadzimy metodami aktywizującymi (20% teorii, 80% praktyki). Podczas warsztatów uczestnicy poznają narzędzia do sprawnego zarządzania zespołem i mają okazję je wszystkie przećwiczyć razem z trenerem.

Zapisz się na kurs!

6 modułów, 12 dni szkoleniowych


24.02.2021, Warszawa

Moduł I , 24-25.02.2021

Moduł II , 11-12.03.2021

Moduł III , 13-14.04.2021

Moduł IV , 19-20.05.2021

Moduł V , 9-10.06.2021

Moduł VI , 8-9.07.2021

Sprawdź i zapisz się!

    Zapisz się na kurs!

    Mogą zainteresować Cię także:

    Podstawy zarządzania projektami

    Najbliższe szkolenie:

    Zgłoś chęć udziału w kursie

    Cena kursu:

    2 500 zł

    Sprawdź i zapisz się!

    Zwinne zarządzanie projektami

    Najbliższe szkolenie:

    Zgłoś chęć udziału w kursie

    Cena kursu:

    2 460 zł

    Sprawdź i zapisz się!