Opis szkolenia
Jak to jest, że po niektórych szkoleniach szybko mam dobre efekty i pracują dla mnie latami? A na innych było „fajnie”, ale zmiany nie następują i właściwie mam brak jakichkolwiek rezultatów? Jak to się dzieje, że jedna osoba coś mówi i wszyscy jej słuchają, a inna mówi i ludzie są „myślami gdzieś indziej”? Kluczem do odpowiedzi na te pytania jest nie to CO prelegent mówi, ale to W JAKI SPOSÓB to mówi, czyli struktura szkolenia, wykładu, prelekcji. Okazuje się, że wszyscy skuteczni nauczyciele czy wielcy mówcy komunikują się z audytorium w pewien określony sposób, który poznasz właśnie na tym warsztacie.
Podczas tego kursu uczysz się:
- Sposobu w jaki mówić do ludzi, aby uzyskać ich stałą uwagę, aby zapamiętali najważniejsze elementy z mojej wypowiedzi oraz wprowadzili pożądane zmiany.
- Zgłębiasz wiedzę na temat tego, jak ludzie dorośli przyswajają informacje i w związku z tym w jaki sposób prowadzić efektywne warsztaty, treningi czy spotkania zespołowe adekwatne do potrzeb tej grupy odbiorców. Trener występuje w roli autorytetu, dlatego musi w sposób odpowiedzialny dobierać słowa i mieć duże zrozumienie struktur językowych, których używa, oraz tego, jak każda z nich oddziaływuje na sposób myślenia i zachowania ludzi. Dlatego podczas warsztatów kładziemy szczególny nacisk na jakość komunikacji oraz świadomość używanego języka, aby kursanci po Twoich szkoleniach osiągali dużo więcej, niż się spodziewali.