PromocyjneSzkolenieKomunikacja i motywacja w zarz膮dzaniu w czasach kryzysu cz. I

  • Buduj臋 wysoki poziom zaufania do siebie i firmy

  • Sprawnie rozwi膮zuj臋 konflikty w zespole

  • Jestem wsparciem i autorytetem dla ludzi

  • Wzbudzam d艂ugofalow膮 motywacj臋 u pracownik贸w

85% finansowych sukces贸w zale偶y od osobowo艣ci i zdolno艣ci do komunikacji, negocjacji i przyw贸dztwa. Szokuj膮ce, 偶e tylko 15% zale偶y od wiedzy technicznej.

Carnegie Institiute of Technology

Opis szkolenia

W czasach “Great Resignation”, “Quiet quitting”, rosn膮cej rotacji pracownik贸w i nowych pokole艅 na rynku pracy, gdy coraz wi臋cej os贸b odczuwa coraz mniejsze zaanga偶owanie w prac臋, traci poczucie sensu tego dlaczego i po co pracuje, menad偶erom jest znacznie trudniej d艂ugofalowo zmotywowa膰 pracownik贸w. Dlatego zar贸wno sami menad偶erowie, jak i ich prze艂o偶eni szukaj膮 rozwi膮za艅, kt贸re:

  • zbuduj膮 d艂ugofalowe zaanga偶owanie i motywacj臋 w zespole;
  • sprawi膮, 偶e ludzie wiedz膮 dlaczego pracuj膮 w wybranej firmie i si臋 z ni膮 uto偶sami膮;
  • z艂膮cz膮 pracownik贸w z firm膮 na poziomie wsp贸lnych warto艣ci;
  • sprawi膮, 偶e ludzie chc膮 z managerami i dla danej firmy pracowa膰 latami.

Wysoce wykwalifikowani Managerowie stanowi膮 wielk膮 przewag臋 firmy nad konkurencj膮. To oni stanowi膮 jej trzon i na nich spoczywa najwi臋ksza odpowiedzialno艣膰 za realizowanie cel贸w strategicznych organizacji oraz rozwi膮zywanie wszelkich problem贸w, jakie nios膮 z sob膮 niepewne czasy. Dlatego inwestuj膮c w dobre szkolenia managerskie, inwestujesz w zysk swojej firmy.

Top Manager to osoba, kt贸ra:

  • ma jasno okre艣lon膮 wizj臋 tego, dok膮d prowadzi sw贸j zesp贸艂;
  • jest 艣wiadoma swoich proces贸w wewn臋trznych;
  • bardzo dobrze panuje nad emocjami;
  • zna warto艣ci osobiste, cele oraz mechanizmy motywacyjne swoich pracownik贸w i potrafi je sprawnie po艂膮czy膰 z celem nadrz臋dnym i warto艣ciami swojej organizacji.
  • jest osob膮 pewn膮 w dzia艂aniu, kt贸ra 艣wietnie si臋 komunikuje, pragnie 鈥渘iemo偶liwego鈥 i potrafi przekona膰 innych, 偶e niemo偶liwe jest mo偶liwe.
  • jest dla ludzi wzorcem, modelem swojej roli, kt贸r膮 inni si臋 inspiruj膮.

鈥濳omunikacja i motywacja w zarz膮dzaniu鈥 ukierunkowana jest na rozw贸j przede wszystkim umiej臋tno艣ci mi臋kkich, opartych na szeroko uj臋tej, wielokontekstowej komunikacji, po偶膮danej u ka偶dego managera, bez wzgl臋du na poziom zarz膮dzania. Szkolenie rozwija tak偶e zdolno艣ci przewodzenia innym, konieczne do efektywnego rozwijania zespo艂贸w i osi膮gania ponadprzeci臋tnych rezultat贸w.

Dla kogo?

Kurs przeznaczony jest dla manager贸w, kt贸rzy:

  • potrzebuj膮 poszerzy膰 umiej臋tno艣ci mi臋kkie oparte na wielokontekstowej komunikacji;
  • potrzebuj膮 narz臋dzi komunikacyjnych dla r贸偶nych pokole艅, w tym m.in. pokolenia Z;
  • rozwin膮膰 kompetencje osobiste i spo艂eczne (jak radzi膰 sobie ze sob膮 i jak radzi膰 sobie z innymi);
  • chc膮 nauczy膰 si臋 umiej臋tno艣ci przewodzenia innym, w tym motywowania zespo艂u d艂ugofalowo, koniecznych do efektywnego rozwijania zespo艂贸w i osi膮gania ponadprzeci臋tnych rezultat贸w.

Dla wszystkich manager贸w, kt贸rzy pragn膮 odnajdywa膰 si臋 lepiej w ka偶dej sytuacji biznesowej i 鈥瀦agarnia膰鈥 je do w艂asnego sukcesu.

Folder i program – plik PDF

Zapisz si臋 na kurs!

6 modu艂贸w | 12 dni

10 800 z艂 za ca艂o艣膰

1 800 z艂 x 6 modu艂贸w

Miejsce

Biuro Infinity Power International,
al. Jerozolimskie 99 lok. 8
02-001 Warszawa

Termin

Start 17.04.2023 r., Warszawa

Ramowy program kursu

  • Rozwijanie roli Top Managera jako wyra偶anie wizji, misji warto艣ci firmy w relacjach z klientami, zespo艂em, prze艂o偶onymi – Czym jest np. odpowiedzialno艣膰 dla mnie, a jak rozumie j膮 m贸j zesp贸艂?
  • Budowanie sp贸jno艣ci i postawy uto偶samienia z Wizj膮, Misj膮, Warto艣ciami firmy 鈥 鈥濬irma to Ja; Ja to firma鈥. – Jak zrealizowa膰 swoj膮 karier臋 i karier臋 moich ludzi w firmie w kt贸rej jeste艣my?
  • Budowanie 艣wiadomo艣ci obowi膮zk贸w i roli w relacjach w firmie oraz w relacjach z聽 klientami. – Z kim i dla kogo chc膮 pracowa膰 ludzie? Jak sta膰 si臋 dobrym szefem dla ludzi?

  • Zwi臋kszanie 艣wiadomo艣ci czym s膮 warto艣ci i jak wp艂ywaj膮 na nasze decyzje. – Jak np. rzetelno艣膰 rozumiem i realizuj臋 ja, a jak m贸j zesp贸艂? Jak uwsp贸lni膰 cele na bazie warto艣ci?
  • Wy艂onienie osobistych warto艣ci w swojej p艂aszczy藕nie zawodowej. – Po co, dlaczego i z jakim celem codziennie rano wstaj臋 do tej pracy?
  • Warto艣ci jako najsilniejsza motywacja cz艂owieka. – Czy to co wybieram, jest tym co faktycznie jest dla mnie wa偶ne? Sprawd藕my.
  • Umiej臋tno艣膰 wsp贸艂pracy z w艂asnymi emocjami i budowanie postawy pewno艣ci w dzia艂aniu. – Czym s膮 emocje, dlaczego jedni reaguj膮 w tych samych sytuacjach ze spokojem, a inni nie? Czy mo偶emy wybiera膰 nasze emocje?

  • Budowanie umiej臋tno艣ci komunikacji poprzez cele i rezultaty. – Skoro ja wiem, po co i dlaczego i mam motywacj臋, to jak przekaza膰 to innym by “zarazi膰 ich energi膮 do dzia艂ania”.
  • Jak dobrze komunikowa膰 si臋 w systemie wzrokowym, s艂uchowym i kinestetycznym, aby trafnie dociera膰 do wszystkich odbiorc贸w? – Czyli, dlaczego marzyciele patrz膮 w niebo, a uczestnicy zebra艅 w pod艂og臋 i jak t膮 wiedz臋 prze艂o偶y膰 na zarz膮dzanie.
  • Rozwi膮zywanie konflikt贸w poprzez r贸偶ne pozycje percepcji. – “Postaw si臋 na moim miejscu” 膰wiczenie poprzez kt贸re faktycznie to mog臋 zrobi膰, do zastosowanie nie tylko w zarz膮dzaniu.
  • Udzielanie feedbacku. – Czyli, jak m贸wi膰, by nie wyzwala膰 w ludziach poczucia winy, wstydu czy 偶alu. Dobrego managera poznaje si臋 po tym, jak przekazuje trudne informacje.

  • Jak dobrze rozpoznawa膰 i rozumie膰 swoje mechanizmy dzia艂ania i zachowania? – Czyli, np. co robi臋 gdy “puszczaj膮 mi nerwy” i co m贸wi臋 do siebie tu偶 przed tym? Co powiedzie膰 do siebie innego, by m贸wi膰 to co trzeba, a nie to co podpowiada m贸zg gadzi.
  • Sprawne pos艂ugiwanie si臋 mechanizmami rz膮dz膮cymi procesami zachodz膮cymi w ludzkich umys艂ach. – Czy oni rozumiej膮 co do nich m贸wi臋? Co s艂ysz膮 gdy m贸wi臋, 偶e “trzeba zrobi膰 x” i czy kto艣 poczuwa si臋 wtedy do odpowiedzialno艣ci?
  • Jak 艂atwo przesta膰 my艣le膰, 偶e wszyscy funkcjonuj膮 tak jak my, by za chwil臋 nie zarz膮dza膰 tylko sob膮 w czasie.
  • Sk膮d i w jaki spos贸b zdobywa膰 informacje o tym, jak ludzie si臋 motywuj膮 i podejmuj膮 decyzje. – Nauka poprzez 膰wiczenia, kt贸re trenuj膮 sprawne i logiczne my艣lenie nie tylko przy deadlinach.聽

  • Czym s膮 osobiste strategie celu? – Czyli, jak to si臋 dzieje, 偶e raporty zawsze pisz臋 na czas, ale nigdy nie mam czasu na nauczenie si臋 ich prezentowania?
  • Odkrycie osobistej strategii zrealizowanych cel贸w. – Jak robi臋 sukcesy ma艂e, to mog臋 i du偶e, trzeba tylko powt贸rzy膰 ten sam scenariusz na wielk膮 skal臋, jaki to scenariusz? Dowiemy si臋 podczas tego modu艂u.
  • Strategia modelowania samego siebie. – Jak wykorzysta膰 to kim by艂em, to kim jestem, do tego kim chc臋 si臋 sta膰?
  • Poza艣wiadome mechanizmy i wzorce zachowa艅 ludzi. – Co, jak i kiedy sprawia, 偶e moi pracownicy pij膮 kaw臋 zamiast pracowa膰? Co, jak i kiedy sprawia, 偶e pracuj膮 zamiast plotkowa膰?

  • Warsztaty 鈥 delegowanie zada艅. – Gdy przychodzi “trzeba”, to Pani Trzeba robi, czyli jak m贸wi膰, by wszyscy wiedzieli kto i nad czym ma pracowa膰 i to robili.
  • Komunikacja cel贸w i rezultat贸w, kt贸re 艂膮cz膮 zespo艂y. – Czy w lewo, czy w prawo, na rowerze czy biegiem, SMART, a mo偶e SPRINT co m贸wi膰, by ka偶dy wiedzia艂 co robi膰 i na kiedy.
  • Udzielanie feedbacku, r贸wnie偶 negatywnego. – Nie 艂atwa sztuka, trzymania ludzi z dala od depresji, czyli kt贸re s艂owa “rani膮”, a kt贸re motywuj膮?聽
  • Pisanie maili. – Nie ka偶de s艂owo ma znaczenie tak du偶e, jak struktura w kt贸rej si臋 zawiera. Pisanie jest sztuk臋, nie bez powodu i wszystkie je poznamy.
  • Anga偶owanie zespo艂u, czyli wzbudzanie d艂ugofalowej, wewn臋trznej motywacji. – Czyli, co zrobi膰 by ludziom “chcia艂o si臋 chcie膰” pracowa膰?

Trener prowadz膮cy

Anna Modrzewska

psycholog mi臋dzykulturowy, trener i coach

Psycholog mi臋dzykulturowy, trener biznesu, coach w Infinity Power International, specjalista zarz膮dzania mark膮 poprzez wizj臋, misj臋 i warto艣ci. Absolwentka Uniwersytetu Humanistycznego SWPS w Warszawie oraz Stanford Graduate School of Business. Swoj膮 wiedz臋 i do艣wiadczenie w zarz膮dzaniu budowa艂a we wsp贸艂pracy z mened偶erami w Polsce i zagranic膮, oraz podczas swoich bada艅 prowadzonych w Chinach. Prowadzi szkolenia i coachingi mened偶erskie dla korporacji oraz ma艂ych i 艣rednich przedsi臋biorstw, a tak偶e szkolenia otwarte z zakresu Neurolingwistycznego Programowania w Akademi Sukcesu Infinity Power International.

wi臋cej o mnie

Potrzebujesz indywidualnych konsultacji?

Skontaktuj si臋 z nami ju偶 dzi艣 i dowiedz si臋, jak usprawni膰 sw贸j biznes

Bezp艂atna konsultacja

Skontaktuj si臋 z nami
lub wy艣lij wiadomo艣膰

Zadzwo艅

Napisz

    Komunikacja w zarz膮dzaniu w czasach kryzysu: Manager I