Opis szkolenia
W czasach “Great Resignation”, “Quiet quitting”, rosnącej rotacji pracowników i nowych pokoleń na rynku pracy, gdy coraz więcej osób odczuwa coraz mniejsze zaangażowanie w pracę, traci poczucie sensu tego dlaczego i po co pracuje, menadżerom jest znacznie trudniej długofalowo zmotywować pracowników. Dlatego zarówno sami menadżerowie, jak i ich przełożeni szukają rozwiązań, które:
- zbudują długofalowe zaangażowanie i motywację w zespole;
- sprawią, że ludzie wiedzą dlaczego pracują w wybranej firmie i się z nią utożsamią;
- złączą pracowników z firmą na poziomie wspólnych wartości;
- sprawią, że ludzie chcą z managerami i dla danej firmy pracować latami.
Wysoce wykwalifikowani Managerowie stanowią wielką przewagę firmy nad konkurencją. To oni stanowią jej trzon i na nich spoczywa największa odpowiedzialność za realizowanie celów strategicznych organizacji oraz rozwiązywanie wszelkich problemów, jakie niosą z sobą niepewne czasy. Dlatego inwestując w dobre szkolenia managerskie, inwestujesz w zysk swojej firmy.
Top Manager to osoba, która:
- ma jasno określoną wizję tego, dokąd prowadzi swój zespół;
- jest świadoma swoich procesów wewnętrznych;
- bardzo dobrze panuje nad emocjami;
- zna wartości osobiste, cele oraz mechanizmy motywacyjne swoich pracowników i potrafi je sprawnie połączyć z celem nadrzędnym i wartościami swojej organizacji.
- jest osobą pewną w działaniu, która świetnie się komunikuje, pragnie “niemożliwego” i potrafi przekonać innych, że niemożliwe jest możliwe.
- jest dla ludzi wzorcem, modelem swojej roli, którą inni się inspirują.
„Komunikacja i motywacja w zarządzaniu” ukierunkowana jest na rozwój przede wszystkim umiejętności miękkich, opartych na szeroko ujętej, wielokontekstowej komunikacji, pożądanej u każdego managera, bez względu na poziom zarządzania. Szkolenie rozwija także zdolności przewodzenia innym, konieczne do efektywnego rozwijania zespołów i osiągania ponadprzeciętnych rezultatów.