SzkolenieWybitne Przywództwo II

  • Buduję wysoki poziom zaufania do siebie i firmy

  • Sprawnie rozwiązuję konflikty w zespole

  • Jestem wsparciem i autorytetem dla ludzi

  • Wzbudzam długofalową motywację u pracowników

85% finansowych sukcesów zależy od osobowości i zdolności do komunikacji, negocjacji i przywództwa. Szokujące, że tylko 15% zależy od wiedzy technicznej.

Carnegie Institiute of Technology

Opis szkolenia

PRZYWÓDZTWO TO BUDOWANIE ORGANIZACJI I CIĄGŁY ROZWÓJ LUDZI

Rozwój własny lidera ma znaczenie dla rozwoju organizacji, a dyscyplina, dobre nawyki i właściwe ujęcie rzeczy nie przychodzą same z siebie.

Od lat jako liderzy zmagamy się z trudnością w łączeniu ludzi wokół idei organizacji oraz mierzymy się z problemem poczucia odpowiedzialności, motywacji i zaangażowania pracowników. W obecnej rzeczywistości biznesowej coraz więcej liderów decyduje się na rozwój biznesu wykorzystując klasyczne i zwinne techniki projektowe w połączeniu z zarządzaniem w oparciu o kulturę organizacji. Jednak ze względu na wymagającą dużej odporności psychicznej sytuację polityczno-gospodarczą, ogromną dynamikę zmian, różnice międzypokoleniowe na rynku pracy oraz przewartościowanie roli lidera, zarządzanie organizacją poprzez efektywną realizację projektów i budowanie jedności zespołu stało się jeszcze trudniejsze niż kiedykolwiek.

 

OBECNIE LIDER DLA NOWEGO POKOLENIA MUSI STAĆ SIĘ NIE TYLKO PROJECT MANAGEREM, ALERÓWNIEŻ PRZYWÓDCĄ, KTÓRY ROZWIJA ZESPÓŁ.

W związku z tym umiejętność efektywnego zarządzania projektami i komunikacją w projekcie oraz przewodzenie ludziom są jednymi z kluczowych kompetencji współczesnych liderów. Kolejnym aspektem, z którym mierzą się liderzy to zarządzanie ekspertami poprzez coaching. czyli zadawanie pytań.

Słabości nie można przezwyciężyć, ale można odebrać im znaczenie i budować na zaletach. A jedynym z najbardziej efektywnych sposobów zarządzania gwarantującym firmie mocną pozycję na rynku i długoterminowy sukces jest zarządzanie przez przywództwo coachingowe, adaptacyjne techniki projektowe oraz w oparciu o misję, wizję, wartości i kulturę organizacji.

 

Wybitny lider to osoba, która:

  • ma jasno określoną wizję tego, dokąd prowadzi swój zespół;
  • jest świadoma swoich procesów wewnętrznych;
  • bardzo dobrze panuje nad emocjami;
  • zna wartości osobiste, cele oraz mechanizmy motywacyjne swoich pracowników i potrafi je sprawnie połączyć z celem nadrzędnym i wartościami swojej organizacji.
  • jest osobą pewną w działaniu, która świetnie się komunikuje, pragnie “niemożliwego” i potrafi przekonać innych, że niemożliwe jest możliwe.
  • jest dla ludzi wzorcem, modelem swojej roli, którą inni się inspirują.

„Komunikacja w zarządzaniu” ukierunkowana jest na rozwój przede wszystkim umiejętności miękkich, opartych na szeroko ujętej, wielokontekstowej komunikacji, pożądanej u każdego managera, bez względu na poziom zarządzania. Szkolenie rozwija także zdolności przewodzenia innym, konieczne do efektywnego rozwijania zespołów i osiągania ponadprzeciętnych rezultatów.

Dla kogo?

Co zyskujesz dzięki akademii?

  • umiejętność komunikowania misji i wizji firmy w sposób, który inspiruje;
  • umiejętność zadawania pytań otwierających możliwości;
  • umiejętności i narzędzia, które pomogą Ci zmniejszyć rotację i zwiększyć zaangażowanie pracowników;
  • potrafisz zbudować większą odpowiedzialność, decyzyjność i zaangażowanie zespołu;
  • jesteś bardziej skuteczny w motywowaniu zespołu;
  • szybciej i efektywniej rozwiązujesz konflikty;
  • łatwiej zarządzasz zmianą i kryzysowymi sytuacjami;

 

Kurs przeznaczony jest dla managerów, którzy:

  • potrzebują poszerzyć umiejętności miękkie oparte na wielokontekstowej komunikacji;
  • potrzebują narzędzi komunikacyjnych dla różnych pokoleń, w tym m.in. pokolenia Z;
  • rozwinąć kompetencje osobiste i społeczne (jak radzić sobie ze sobą i jak radzić sobie z innymi);
  • chcą nauczyć się umiejętności przewodzenia innym, w tym motywowania zespołu długofalowo, koniecznych do efektywnego rozwijania zespołów i osiągania ponadprzeciętnych rezultatów.

Dla wszystkich managerów, którzy pragną odnajdywać się lepiej w każdej sytuacji biznesowej i „zagarniać” je do własnego sukcesu.

Zapisz się na kurs!

8 modułów | 16 dni

Miejsce

Biuro Infinity Power International,
al. Jerozolimskie 99 lok. 8
02-001 Warszawa

Termin

Start 18.09.2023, Warszawa

Ramowy program kursu

  • Rozwijanie roli Top Managera jako wyrażanie wizji, misji wartości firmy w relacjach z klientami, zespołem, przełożonymi – Czym jest np. odpowiedzialność dla mnie, a jak rozumie ją mój zespół?
  • Budowanie spójności i postawy utożsamienia z Wizją, Misją, Wartościami firmy – „Firma to Ja; Ja to firma”. – Jak zrealizować swoją karierę i karierę moich ludzi w firmie w której jesteśmy?
  • Budowanie świadomości obowiązków i roli w relacjach w firmie oraz w relacjach z  klientami. – Z kim i dla kogo chcą pracować ludzie? Jak stać się dobrym szefem dla ludzi?

  • Zwiększanie świadomości czym są wartości i jak wpływają na nasze decyzje. – Jak np. rzetelność rozumiem i realizuję ja, a jak mój zespół? Jak uwspólnić cele na bazie wartości?
  • Wyłonienie osobistych wartości w swojej płaszczyźnie zawodowej. – Po co, dlaczego i z jakim celem codziennie rano wstaję do tej pracy?
  • Wartości jako najsilniejsza motywacja człowieka. – Czy to co wybieram, jest tym co faktycznie jest dla mnie ważne? Sprawdźmy.
  • Umiejętność współpracy z własnymi emocjami i budowanie postawy pewności w działaniu. – Czym są emocje, dlaczego jedni reagują w tych samych sytuacjach ze spokojem, a inni nie? Czy możemy wybierać nasze emocje?

  • Budowanie umiejętności komunikacji poprzez cele i rezultaty. – Skoro ja wiem, po co i dlaczego i mam motywację, to jak przekazać to innym by “zarazić ich energią do działania”.
  • Jak dobrze komunikować się w systemie wzrokowym, słuchowym i kinestetycznym, aby trafnie docierać do wszystkich odbiorców? – Czyli, dlaczego marzyciele patrzą w niebo, a uczestnicy zebrań w podłogę i jak tą wiedzę przełożyć na zarządzanie.
  • Rozwiązywanie konfliktów poprzez różne pozycje percepcji. – “Postaw się na moim miejscu” ćwiczenie poprzez które faktycznie to mogę zrobić, do zastosowanie nie tylko w zarządzaniu.
  • Udzielanie feedbacku. – Czyli, jak mówić, by nie wyzwalać w ludziach poczucia winy, wstydu czy żalu. Dobrego managera poznaje się po tym, jak przekazuje trudne informacje.

  • Jak dobrze rozpoznawać i rozumieć swoje mechanizmy działania i zachowania? – Czyli, np. co robię gdy “puszczają mi nerwy” i co mówię do siebie tuż przed tym? Co powiedzieć do siebie innego, by mówić to co trzeba, a nie to co podpowiada mózg gadzi.
  • Sprawne posługiwanie się mechanizmami rządzącymi procesami zachodzącymi w ludzkich umysłach. – Czy oni rozumieją co do nich mówię? Co słyszą gdy mówię, że “trzeba zrobić x” i czy ktoś poczuwa się wtedy do odpowiedzialności?
  • Jak łatwo przestać myśleć, że wszyscy funkcjonują tak jak my, by za chwilę nie zarządzać tylko sobą w czasie.
  • Skąd i w jaki sposób zdobywać informacje o tym, jak ludzie się motywują i podejmują decyzje. – Nauka poprzez ćwiczenia, które trenują sprawne i logiczne myślenie nie tylko przy deadlinach. 

  • Czym są osobiste strategie celu? – Czyli, jak to się dzieje, że raporty zawsze piszę na czas, ale nigdy nie mam czasu na nauczenie się ich prezentowania?
  • Odkrycie osobistej strategii zrealizowanych celów. – Jak robię sukcesy małe, to mogę i duże, trzeba tylko powtórzyć ten sam scenariusz na wielką skalę, jaki to scenariusz? Dowiemy się podczas tego modułu.
  • Strategia modelowania samego siebie. – Jak wykorzystać to kim byłem, to kim jestem, do tego kim chcę się stać?
  • Pozaświadome mechanizmy i wzorce zachowań ludzi. – Co, jak i kiedy sprawia, że moi pracownicy piją kawę zamiast pracować? Co, jak i kiedy sprawia, że pracują zamiast plotkować?

  • Warsztaty – delegowanie zadań. – Gdy przychodzi “trzeba”, to Pani Trzeba robi, czyli jak mówić, by wszyscy wiedzieli kto i nad czym ma pracować i to robili.
  • Komunikacja celów i rezultatów, które łączą zespoły. – Czy w lewo, czy w prawo, na rowerze czy biegiem, SMART, a może SPRINT co mówić, by każdy wiedział co robić i na kiedy.
  • Udzielanie feedbacku, również negatywnego. – Nie łatwa sztuka, trzymania ludzi z dala od depresji, czyli które słowa “ranią”, a które motywują? 
  • Pisanie maili. – Nie każde słowo ma znaczenie tak duże, jak struktura w której się zawiera. Pisanie jest sztukę, nie bez powodu i wszystkie je poznamy.
  • Angażowanie zespołu, czyli wzbudzanie długofalowej, wewnętrznej motywacji. – Czyli, co zrobić by ludziom “chciało się chcieć” pracować?

Trener prowadzący

Anna Modrzewska

psycholog międzykulturowy, trener i coach

Psycholog międzykulturowy, trener biznesu, coach w Infinity Power International, specjalista zarządzania marką poprzez wizję, misję i wartości. Absolwentka Uniwersytetu Humanistycznego SWPS w Warszawie oraz Stanford Graduate School of Business. Swoją wiedzę i doświadczenie w zarządzaniu budowała we współpracy z menedżerami w Polsce i zagranicą, oraz podczas swoich badań prowadzonych w Chinach. Prowadzi szkolenia i coachingi menedżerskie dla korporacji oraz małych i średnich przedsiębiorstw, a także szkolenia otwarte z zakresu Neurolingwistycznego Programowania w Akademi Sukcesu Infinity Power International.

więcej o mnie

Potrzebujesz indywidualnych konsultacji?

Skontaktuj się z nami już dziś i dowiedz się, jak usprawnić swój biznes

Bezpłatna konsultacja

Skontaktuj się z nami
lub wyślij wiadomość

Zadzwoń

Napisz