Opis szkolenia
Chcesz skutecznie realizować swoje projekty i efektywnie prowadzić zespół projektowy?
- Potrzebujesz ustandaryzować proces zarządzania projektami w organizacji?
- Organizacja, w której pracujesz, znacząco urosła? Projekty się opóźniają?
- Nie wiesz, kiedy dokładnie projekty zostaną wdrożone? Pojawiają się problemy komunikacyjne?
- Decyzje podejmowane są zbyt długo?
To szkolenie to właściwy wybór.
W obecnej dynamicznej rzeczywistości biznesowej coraz więcej firm decyduje się na rozwijanie biznesu w oparciu o projekty, a umiejętność zarządzania projektami jest jedną z kluczowych kompetencji współczesnych managerów.
Szkolenie “Podstawy zarządzania projektami” według PMI jest programem edukacyjnym, podczas którego uczestnicy zwiększają swoją skuteczność w realizowaniu projektów i znacznie podnoszą ich jakość.
Podczas warsztatu uczestnicy zgłębiają wiedzę na temat sposobu prowadzenia projektów rekomendowanego przez PMI, uczą się efektywnego planowania pracy projektowej, komunikacji w projekcie, a także prawidłowego dookreślania ról i odpowiedzialności.
W trakcie praktycznych ćwiczeń warsztatowych każdy z uczestników ma okazję doświadczyć całego cyklu życia projektu, każdej jego fazy oraz wszystkich jego produktów, aby sprawnie wdrożyć poznane narzędzia w codziennej pracy.