SzkoleniePodstawy zarządzania projektami

  • Za każdym razem wdrażam projekty z sukcesem

  • Skutecznie zarządzam zespołem i komunikacją w projekcie

  • Efektywnie prowadzę kilka projektów jednocześnie

  • Właściwie zarządzam ryzykiem

Opis szkolenia

Chcesz skutecznie realizować swoje projekty i efektywnie prowadzić zespół projektowy?

  • Potrzebujesz ustandaryzować proces zarządzania projektami w organizacji?
  • Organizacja, w której pracujesz, znacząco urosła? Projekty się opóźniają?
  • Nie wiesz, kiedy dokładnie projekty zostaną wdrożone? Pojawiają się problemy komunikacyjne?
  • Decyzje podejmowane są zbyt długo?

To szkolenie to właściwy wybór.

W obecnej dynamicznej rzeczywistości biznesowej coraz więcej firm decyduje się na rozwijanie biznesu w oparciu o projekty, a umiejętność zarządzania projektami jest jedną z kluczowych kompetencji współczesnych managerów.

Szkolenie “Podstawy zarządzania projektami” według PMI jest programem edukacyjnym, podczas którego uczestnicy zwiększają swoją skuteczność w realizowaniu projektów i znacznie podnoszą ich jakość.

Podczas warsztatu uczestnicy zgłębiają wiedzę na temat sposobu prowadzenia projektów rekomendowanego przez PMI, uczą się efektywnego planowania pracy projektowej, komunikacji w projekcie, a także prawidłowego dookreślania ról i odpowiedzialności.

W trakcie praktycznych ćwiczeń warsztatowych każdy z uczestników ma okazję doświadczyć całego cyklu życia projektu, każdej jego fazy oraz wszystkich jego produktów, aby sprawnie wdrożyć poznane narzędzia w codziennej pracy.

Zapisz się na kurs!

4 moduły | 8 dni szkoleniowych

Miejsce

Biuro Infinity Power International,
al. Jerozolimskie 99 lok. 8
02-001 Warszawa

Ramowy program kursu

  • Definicja projektu.
  • Różnice pomiędzy projektem a procesem.
  • Struktury organizacyjne.
  • Różnice pomiędzy zarządzaniem projektem a produktem.
  • Cykl życia projektu.

  • Karta Projektu.
  • Analiza interesariuszy

  • Zakres projektu i zbieranie wymagań.
  • Przygotowanie harmonogramu.
  • Planowanie budżetu.
  • Zarządzanie ryzykiem.
  • Zarządzanie komunikacją.
  • Podział ról i odpowiedzialności.

  • Procesy zamykania projektu.
  • Dobre praktyki zamykania projektu.

Trener prowadzący

Krystyna Józefowicz

ekonomista, trener zarządzania projektami, konsultant biznesowy

Wykładowca studiów podyplomowych (Wyższa Szkoła Bankowa). Absolwentka MBA (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu / Georgia State University). Posiada ponad 15-letnie doświadczenie jako PM w korporacjach. Doświadczona w zarządzaniu PMO, Wsparciem IT, projektami, produktami, usługami, procesami, zmianami i geograficznie rozproszonymi zespołami. Charakteryzuje się szerokim spojrzeniem na organizację i dążeniem do optymalizacji. Opracowała globalne standardy i procesy biznesowe w różnych obszarach organizacji. Certyfikowany Project Manager (PMP®, PMI-ACP, AgilePM Practitioner, PSM I) prowadzący projekty w obszarach e-commerce (rozwój portali), IT (wdrożenia systemów), R&D (wdrażanie nowych produktów i procesów, transfer technologii). Asesor w International Project Excellence Award i kierownik zespołu asesorów w Polish Project Excellence Award (IPMA). Pracowała między innymi dla Unilever, Grupa Allegro, Naspers, Kompania Piwowarska, IPMA, Wyższa Szkoła Bankowa. Prowadziła szkolenia m.in. dla: Accenture, TUI, Roche, Inkubator Starters, JS Projects.

więcej o mnie

Potrzebujesz indywidualnych konsultacji?

Skontaktuj się z nami już dziś i dowiedz się, jak usprawnić swój biznes

Bezpłatna konsultacja

Skontaktuj się z nami
lub wyślij wiadomość

Zadzwoń

Napisz