Sprzedawca Wysokiej Klasy

Od wielu lat jednym z najbardziej pożądanych i kluczowych zawodów w biznesie jest pozycja profesjonalnego Handlowca i Key Account Managera. To od poziomu obsługi, którą jako Sprzedawca, czy Account Manager oferujesz oraz jakości informacji, rozwiązań, które dostarczasz klientom zależy jak duże zyski generujesz dla siebie i swojej organizacji.

Kiedy nie ma konkurencji lub jest ona mała sprzedajesz z dużą łatwością. Jednak w obecnych czasach, gdy rynek jest nasycony podobnymi produktami, a klienci są przytłoczeni informacjami, dobre relacje, które zbudowałeś do tej pory ze swoimi kontrahentami, mogą już nie wystarczyć, abyś osiągnął sukces w sprzedaży.

Trudno dziś więc o lojalnego klienta, dla którego jesteś jedynym dostawcą, a nie jednym z wielu - dwóch, trzech, czterech...

Jak więc przedstawić produkt, usługę, żeby klient podjął decyzję o zakupie już na spotkaniu i był przekonany, że to jest dobra decyzja? Jakie informacje o produkcie i usłudze mu przekazać i w jaki sposób je podać, by były dla niego wartościowe i ciekawe? Tak, żeby klient z niecierpliwością oczekiwał kolejnych zakupów, rozwiązań i stał się moim lojalnym klientem.

Obecnie „Sukces w sprzedaży nie zależy od tych, których znasz. Ważne jest, kto chce poznać Ciebie”. - Dale Carnegie i dlatego potrzebujesz stać się Sprzedawcą Wysokiej Klasy.

Musisz wiedzieć co mówić, jak prezentować swój produkt, czy ofertę, aby klient był przekonany, że czas który poświęcił na rozmowę ze mną jest dla niego cennym doświadczeniem i chce wracać po kolejne rozwiązania.

Język

Komunikacja Produktu

Różnice produktu

Komunikacja do klienta

Prezentacja Produktu

Etap 1

Komunikacja Produktu

Zamiast wypytywać o potrzeby swojego klienta, zaczynasz go edukować i pokazywać mu nowe punkty widzenia.

Podczas pierwszego etapu szkoleń uczysz się jak zaskakiwać swoich klientów wiedzą na temat ich działalności, jak przedstawiać swoje innowacyjne rozwiązania tak, aby pomóc klientowi np. w podjęciu kluczowych dla niego decyzji. Zdobywasz wiedzę i doświadczenie jak skuteczniej negocjować, bez znacznego obniżania ceny swojego produktu. Zamiast wypytywać o potrzeby swojego klienta, zaczynasz go edukować i pokazywać mu nowe punkty widzenia. Dzięki temu dostarczasz swojemu klientowi innowacyjne, nieznane dotychczas, spojrzenie na jego działalność oraz narzędzia do rozwoju jego biznesu.

Etap 2

Różnice produktu

W drugim etapie nabywasz umiejętności w jaki sposób możesz wyróżniać swój produkt na tle konkurencji w oparciu o mocne strony, zalety, wartości i dorobek swojej firmy.

Jak być zawsze dobrze przygotowanym i zaskakiwać klienta rozwiązaniami, których rynek jeszcze nie oferuje. Znasz dobrze branżę swojego klienta jej problemy, dlatego dostarczasz klientowi rozwiązania, o których wcześniej nie pomyślał. Zaskakujesz pokazując mu nowy punkt widzenia - nowe spojrzenie na jego firmę.

Etap 3

Komunikacja do klienta

W kolejnym etapie poszerzasz swoje umiejętności miękkie w zakresie komunikacji z klientami, żebyś przestał zasypywać ich niepotrzebnymi informacjami, a potrafił wyselekcjonować tylko te zdania, które są dla niego kluczowe.

Rozwijasz umiejętności prowadzenia rozmów biznesowych i negocjacji, które kreują nowe myślenie u klienta. Stawiasz hipotezy i omawiasz trendy w całej jego branży, zamiast pytać o problemy i potrzeby. W ten sposób wyprzedzasz myślenie klienta i jesteś w stanie zaskoczyć go rozwiązaniem o którym do tej pory nie miał pojęcia. Z handlowca, stajesz się partnerem, który może pomóc w sukcesie jego firmy.

Etap 4

Prezentacja Produktu

Prezentacja produktu to ostatnia część projektu.

Uczysz się jak prezentować swój produkt w odpowiedniej strukturze, aby niwelować opór i kontrowersje, oraz łączyć ludzi wokół swojej idei, czy usługi. Przedstawiasz swoje rozwiązania w naturalny i pewny sposób. Przestajesz przekonywać „na siłę” i docierasz do wszystkich, na których najbardziej Ci zależy, jednocześnie budując poczucie zrozumienia tego, co chcesz im przekazać. Dzięki dobrej prezentacji produktu i firmy jesteś po prostu lepiej rozumiany i częściej wybierany przez klientów ze swojej grupy docelowej.

Co zyskujesz

  • Rzetelny warsztat sprzedawcy, jako partnera biznesowego, który wie gdzie i po jakie narzędzia sięgnąć dla swojego klienta.
  • Sposób w jaki przedstawiać produkt, usługę, żeby klient podjął decyzję o zakupie już na spotkaniu i był przekonany, że to jest dobra decyzja.
  • Wiedzę o tym, jakie informacje o produkcie czy usłudze możesz przekazać swoim klientom i w jaki sposób je podać, żeby były dla nich wartościowe i ciekawe.
  • Efektywną strukturę prezentacji produktu, usługi, firmy, która niweluje opór i łączy ludzi wokół idei, a nie przekonuje ich „na siłę”.
  • Dobrze przygotowaną komunikację swojego produktu.
  • Zbudowaną postawę pewności i spójności w przekazie, która bez presji i w naturalny sposób pozwala opowiedzieć o swoim produkcie.

Masz pytania i chcesz wiedzieć więcej o naszych szkoleniach?Zadzwoń lub napisz

Kontakt

Na swoich stronach wykorzystujemy pliki cookies. Jeśli korzystasz z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki, zostaną one zapisane w pamięci urządzenia.

OKPolityka prywatności