Budowa marki

Działamy systemowo, zaczynając od płaszczyzny, która wymaga najszybszej reakcji z poziomu potrzeb biznesu.

Dopasowujemy nasze rozwiązania do firm, a nie firmy do naszych rozwiązań. Ponieważ jesteśmy świadomi tego, że teoria nigdy nie jest jednoznaczna z biznesową codziennością, do każdej firmy podchodzimy bardzo indywidualnie i na spotkaniu z właścicielami diagnozujemy najpilniejsze potrzeby biznesu.

Czasem może być to kwestia do rozwiązania
w zarządzaniu lub sprzedaży, wtedy na tych płaszczyznach skupiamy się w pierwszych kolejności, działając zgodnie z kulturą komunikacji i dynamiką klienta.

01. Misja, wizja, wartości

Elementy, które sprawiają, że marka jest bezkonkurencyjna.

  • Wyłaniamy misję, wizję i wartości przedsiębiorstwa z historii jej założycieli, które są podstawą tożsamości marki.
  • Odkrywamy główną „ideę założycielską” firmy, która rządzi całą organizacją.
  • Selekcjonujemy lub tworzymy od podstaw produkt flagowy, który czyni markę znaną i rozpoznawalną.
  • Nadajemy strategiczny kierunek rozwoju marki oraz całej organizacji.

02. Branding i symbole

To dużo więcej, niż tylko logo.

  • Tworzymy wpływowe symbole, takie jak logo czy główne hasło, które w sposób natychmiastowy utożsamiają odbiorcę z ideą i wartościami marki.
  • Projektujemy lub odświeżamy identyfikację wizualną marki i jej produktów, w tym wszystkie materiały takie jak opakowania, papier firmowy, szyldy, witryny sklepowe.
  • Tworzymy responsywne strony internetowe, z zachowaniem zasad UX, które sprzedają i odpowiednio pozycjonują produkty marki.
  • Razem z klientem wdrażamy nowy program brandingowy.

03. Zarządzanie

Zmotywowany zespół, który zwiększa zyski.

  • Poprzez zarządzanie wdrażamy wizję, misję i wartości marki w działaniu.
  • Współpracujemy ściśle z zarządem przy tworzeniu strategii biznesowych, opisujemy wewnętrzne procesy i procedury firmy oraz tworzymy jej unikatową bazę wiedzy.
  • Szkolimy managerów na wszystkich płaszczyznach – m.in. rozwijamy ich umiejętności miękkie takie jak komunikacja, motywowanie zespołu, współpraca oraz prowadzimy szkolenia z zarządzania projektami, jak również z zarządzania kryzysowego.
  • Narzędzia poznane podczas szkoleń, wdrażamy w pracy indywidualnej z managerami na ich realnych sytuacjach zawodowych.

04. Sprzedaż

Skomunikowanie produktu z klientem.

  • Tworzymy komunikację marki i jej produktów, która łączy silnie klienta z marką.
  • Wspieramy przedsiębiorcę w tworzeniu i wdrażaniu indywidualnej strategii marketingowej dla brandu, a także stale nadzorujemy jej efekty biznesowe.
  • Dobieramy narzędzia marketingowe z wszystkich obszarów marketingu, zapewniając know how oraz wdrożenie kampanii jak choćby Google ADS, pozycjonowanie stron www, sesje zdjęciowe, nadzór nad publikacjami, obsługa i prowadzenie social mediów, influencer marketing i wiele innych, skorelowanych z branżą i produktem marki.
  • Szkolimy działy sprzedaży, obsługi klienta, zwrotów i reklamacji, aby każde zetknięcie klienta z marką było spójnym doświadczeniem, potwierdzającym jej ideę i wartości, do których się przyłączył.

05. Kultura organizacji

Buduje lojalność, przyciąga ekspertów w branży danej organizacji i minimalizuje rotację pracowników!

  • Opracowujemy i porządkujemy z właścicielami pisane i niepisane zasady firmy,
  • w tym kodeks etyki biznesowej, oraz systemy pojęciowe, którymi operują pracownicy.
  • Razem z właścicielami tworzymy zasady komunikacji w firmie i pozapłacowe sposoby motywowania pracowników. Sztuka budowania zaangażowania przez inne sposoby niż premie!
  • Projektujemy i wdrażamy proces rekrutacji i onbordingu nowego pracownika, a także jego wyjścia z firmy, które są kluczowym aspektem marki pracodawcy.
Świadczą o nas liczby

Efekty jakie z nami osiągniesz

Łatwiejsza rekrutacja

Rekrutacja nowych pracowników staje się łatwiejsza oraz przyciągane są odpowiednie osoby dopasowane do kultury firmy.

Wzrost zysków

Firma generuje satysfakcjonujące, rosnące zyski,
a wszystko odbywa się w zgodzie z otoczeniem, preferencjami pracowników oraz oczekiwaniami właścicieli.

Zmotywowany zespół

Managerowie, czują się odpowiedzialni za sukces firmy oraz posiadają wiedzę, narzędzia i kompetencje odpowiednie do zarządzania ludźmi, tworząc w sposób etyczny dobrze zmotywowane zespoły, osiągając coraz lepsze wyniki.

System identyfikacji wizualnej

Cała identyfikacja wizualna zostaje uporządkowana, ujednolicona
i unowocześniona.

Długofalowy sukces

Firma wyróżnia się na tle konkurencji i osiąga długofalowy sukces z widoczną różnicą w stosunku do konkurencyjnych firm na rynku.

Odporność na kryzysy

Silna marka, staje się odporna na kryzysy, posiada wszystkie niezbędne narzędzia do zarządzania nią.

Bezpłatna konsultacja

Skontaktuj się z nami
lub wyślij wiadomość

Zadzwoń

Napisz

    * pole wymagane