Wyrazista tożsamość marki i doskonałe skomunikowanie jej produktu z klientem, to warunek konieczny do wyznaczania trendów i wielkiego wpływu na rynek.

„Gdyby trzeba było podzielić firmę, to oddałbym majątek, halę produkcyjną i wyposażenie, a sobie zatrzymałbym markę – i tak wyszedłbym na tym o wiele lepiej.” John Stuart
 
Możliwe, że obserwowałeś wiele znanych marek w świecie. Być może czasami zadawałeś sobie pytanie: Jak inne firmy to robią, że stają się najbardziej rozpoznawane i pożądane na rynku? Co jest kluczem do takiego sukcesu?
 
Budowanie marki firmy – Pożądana marka to nie tylko funkcjonalny i dobrze zaprojektowany produkt lub usługa, to cała idea, filozofia mojej firmy, która przejawia się w każdym aspekcie jej działalności. To również doskonała komunikacja mojego produktu z klientami, ze światem oraz kultura marki, którą współtworzę.

Jeśli marzysz o tym, żeby przestać być „tylko firmą”, a stać się „kultową marką” i stworzyć społeczność swoich wiernych fanów, to proces „Budowanie Pożądanej Marki” może być pierwszym krokiem do rozwinięcia pomysłu, który nosisz w sercu i zrobienia tego na dużo większą skalę.
 
Wyrazista tożsamość marki wyróżnia ją na tle konkurencji. Dobrze dopracowana komunikacja ze światem i z klientami sprawia, że trafiasz do tej grupy odbiorców, na których najbardziej Ci zależy, a spójna kultura marki, którą żyją wszyscy współpracownicy i do której dołączają kolejni klienci, pozwala Ci kreować rynek, a nie tylko za nim podążać. Firma, która zaskakuje klienta swoimi rozwiązaniami i tworzy wokół siebie pewną kulturę użytkowników, w naturalny sposób pomnaża swoje zyski.

WYRAZISTA TOŻSAMOŚĆ

KOMUNIKACJA Z KLIENTEM

KOMUNIKACJA

KOMUNIKACJA ZE ŚWIATEM

KULTURA MARKI

Co zyskujesz


Wizję, Misję i Wartości

Wizję, Misję i Wartości firmowe, wyłonione z historii założycieli, które stają się podstawą tożsamości marki, definiują jej „słuszną sprawę”, do której została powołana, i kierunkują jej dalszy rozwój na rynku.

Kodeks etyczny

Kodeks etyczny oraz wpływowe i ponadczasowe symbole marki, takie jak logo czy hasło, które wspierają nadrzędny cel oraz misję przedsiębiorstwa.

Doskonale skomunikowaną markę

Doskonale skomunikowaną markę z rynkiem. Dobrą i spójną komunikację marki, która napędza biznes, zwiększa sprzedaż i budzi większe zaufanie u klienta.

Klientów, którzy dołączają do idei

Klientów, którzy dołączają do idei marki, decydują się na długoterminową współpracę i wybierają szerszą gamę świadczonych przez nią usług.

Dobrze określone cele

Dobrze określone cele, które znacznie przyspieszają rozwój marki i jej ekspansję na rynku, fokusują wszystkie działania firmy i selekcjonują odpowiednich klientów z grupy docelowej.

Perfekcyjnie przygotowaną markę

Markę perfekcyjnie przygotowaną do dalszych działań marketingowych i skalowania biznesu.

Etap 1

Wyrazista tożsamość


Wyrazista tożsamość marki to odkrywanie swojego wyjątkowego, własnego „celu dobrego wpływu”.
 
Wyrazista tożsamość marki to odkrywanie swojego wyjątkowego, własnego „celu dobrego wpływu” – czyli dokąd zmierzam razem ze swoją organizacją i gdzie chcę się znaleźć. Poznajesz istotę własnego, niepowtarzalnego ja, aby odkryć swoje „dlaczego”, swoją ideę, którą propagujesz w świecie poprzez swoje produkty czy usługi.
 
Podczas pierwszego etapu odkrywamy „cel dobrego wpływu”, wspólnie tworzymy nową identyfikację wizualną marki lub konsultujemy, udoskonalamy dotychczasową, budujemy atrakcyjne symbole marki: logotyp i hasło, które zapadają na długo w pamięci klientów, projektujemy doświadczenie klienta, a także wyłaniamy najważniejsze wartości, które reprezentujesz, czyli to, wokół czego Marka skupia swoich użytkowników.

Etap 2

Komunikacja z klientem


Ogromny wpływ na to, czy moja marka staje się pożądana i odnosi sukces, ma sposób, w jaki się komunikuję ze swoimi klientami.
 
Klienci dziś rzadko kupują to, CO i JAK robisz, a częściej DLACZEGO to robisz. Drugi etap w „Budowaniu Pożądanej Marki” to czas, gdy wspólnie tworzymy cały system komunikacji, która silnie łączy moich klientów z ideą, którą promuję. Komunikację, która wyselekcjonuje odpowiednią grupę odbiorców, do której najbardziej chcesz dotrzeć. Klienci, którzy podzielają moje firmowe „Dlaczego”, dołączają do mnie i stają się moimi lojalnymi klientami.

Etap 3

Komunikacja ze światem


To, co również wyróżnia najbardziej pożądane marki na świecie, to ich świadome działanie na rzecz polepszenia ogólnego doświadczenia życia ludzi na całym świecie.
 
Najbardziej znane marki skupiają się na tym, w jaki sposób mogą budować lepszy świat. Aby wyróżnić swoją markę na rynku, w trzecim etapie projektu tworzysz własną komunikację marki, jej symboli, produktów i usług w szerszym kontekście. W ten sposób rozwijasz dookreśloną, wyrazistą tożsamość swojej marki i kulturę organizacji w społeczeństwie oraz w całym świecie. To wszystko sprawia, że z większą łatwością wyznaczasz nowe kierunki na rynku i stajesz się wzorem do naśladowania.

ETAP 4

Kultura marki


Pożądana marka to nie tylko produkt, to także kultura całej mojej organizacji.
 
Jest to filozofia, wedle której funkcjonuje cała moja firma zarówno wewnątrz, jak i w relacjach z klientami czy światem. W ostatnim etapie szkolenia tworzysz spójną kulturę swojej firmy, marki oraz kulturę produktu, która również znacząco wpływa na większe zaangażowanie współpracowników i zmniejsza ich rotację. Dzięki temu zwiększasz znaczenie swojej firmy na tle konkurencji i w naturalny sposób pomnażasz swoje zyski.