Budowanie pożądanej marki

Budowanie pożądanej marki

„Gdyby trzeba było podzielić firmę, to oddałbym majątek, halę produkcyjną i wyposażenie, a sobie zatrzymałbym markę – i tak wyszedłbym na tym o wiele lepiej.”John Stuart

Możliwe, że obserwowałeś wiele znanych marek w świecie. Być może czasami zadawałeś sobie pytanie: Jak inne firmy to robią, że stają się najbardziej rozpoznawane i pożądane na rynku? Co jest kluczem do takiego sukcesu?

Pożądana marka, to nie tylko funkcjonalny i dobrze zaprojektowany produkt lub usługa, to cała idea, filozofia mojej firmy, która przejawia się w każdym aspekcie jej działalności. To również doskonała komunikacja mojego produktu z klientami, ze światem oraz kultura marki, którą współtworzę.

Jeśli marzysz o tym, żeby przestać być „tylko firmą”, a stać się „kultową marką” i stworzyć społeczność swoich wiernych fanów, to proces „Budowanie Pożądanej Marki” może być pierwszym krokiem do rozwinięcia pomysłu, który nosisz w sercu i zrobienia tego to na dużo większą skalę.

Wyrazista tożsamość marki, wyróżnia ją na tle konkurencji. Dobrze dopracowana komunikacja ze światem i z klientami sprawia, że trafiasz do tej grupy odbiorców, na których najbardziej Ci zależy, a spójna kultura marki, którą żyją wszyscy współpracownicy i do której dołączają kolejni klienci, pozwala Ci kreować rynek, a nie tylko za nim podążać. Firma, która zaskakuje klienta swoimi rozwiązaniami i tworzy wokół siebie pewną kulturę użytkowników, w naturalny sposób pomnaża swoje zyski.

Język

Wyrazista tożsamość

Wyrazista
tożsamość

Komunikacja z klientem

Komunikacja
z klientem

Komunikacja<br />ze światem

Komunikacja
ze światem

Kultura<br />marki

Kultura
marki

Wyrazista tożsamość
Etap 1

Wyrazista tożsamość

Wyrazista tożsamość marki to odkrywanie swojego wyjątkowego, własnego „celu dobrego wpływu”

Wyrazista tożsamość marki to odkrywanie swojego wyjątkowego, własnego „celu dobrego wpływu” – czyli dokąd zmierzam razem ze swoją organizacją i gdzie chcę się znaleźć. Poznajesz istotę własnego, niepowtarzalnego ja, aby odkryć swoje „dlaczego”, swoją ideę, którą propagujesz w świecie poprzez swoje produkty czy usługi.

Podczas pierwszego etapu odkrywamy „cel dobrego wpływu”, wspólnie tworzymy nową identyfikację wizualną marki lub konsultujemy, udoskonalamy dotychczasową, budujemy atrakcyjne symbole marki: logotyp i hasło, które zapadają na długo w pamięci klientów, projektujemy doświadczenie klienta, a także wyłaniamy najważniejsze wartości, które reprezentujesz, czyli to, wokół czego Marka skupia swoich użytkowników.

Komunikacja z klientem
Etap 2

Komunikacja z klientem

Ogromny wpływ na to, czy moja marka staje się pożądana i odnosi sukces, ma sposób w jaki się komunikuję ze swoimi klientami.

Klienci dziś rzadko kupują to, CO i JAK robisz, a częściej DLACZEGO to robisz. Drugi etap w „Budowaniu Pożądanej Marki” to czas, gdy wspólnie tworzymy cały system komunikacji, która silnie łączy moich klientów z ideą, którą promuję. Komunikację, która wyselekcjonuje odpowiednią grupę odbiorców, do której najbardziej chcesz dotrzeć. Klienci, którzy podzielają moje firmowe „Dlaczego” dołączają do mnie i stają się moimi lojalnymi klientami.

Komunikacja<br />ze światem
Etap 3

Komunikacja
ze światem

To, co również wyróżnia najbardziej pożądane marki na świecie, to ich świadome działanie na rzecz polepszenia ogólnego doświadczenia życia ludzi na całym świecie.

Najbardziej znane marki skupiają się na tym, w jaki sposób mogą budować lepszy świat. Aby wyróżnić swoją markę na rynku, w trzecim etapie projektu tworzysz własną komunikację marki, jej symboli, produktów i usług w szerszym kontekście. W ten sposób rozwijasz dookreśloną, wyrazistą tożsamość swojej marki i kulturę organizacji w społeczeństwie oraz w całym świecie. To wszystko sprawia, że z większą łatwością wyznaczasz nowe kierunki na rynku i stajesz się wzorem do naśladowania.

Kultura<br />marki
Etap 4

Kultura
marki

Pożądana marka to nie tylko produkt, to także kultura całej mojej organizacji.

Jest to filozofia, według której funkcjonuje cała moja firma zarówno wewnątrz, jak i w relacjach z klientami, czy światem. W ostatnim etapie szkolenia tworzysz spójną kulturę swojej firmy, marki oraz kulturę produktu, która również znacząco wpływa na większe zaangażowanie współpracowników i zmniejsza ich rotację. Dzięki temu zwiększasz znaczenie swojej firmy na tle konkurencji i w naturalny sposób pomnażasz swoje zyski.

Co zyskujesz

  • Rzetelny warsztat sprzedawcy, jako partnera biznesowego, który wie gdzie i po jakie narzędzia sięgnąć dla swojego klienta.
  • Sposób w jaki przedstawiać produkt, usługę, żeby klient podjął decyzję o zakupie już na spotkaniu i był przekonany, że to jest dobra decyzja.
  • Wiedzę o tym, jakie informacje o produkcie czy usłudze możesz przekazać swoim klientom i w jaki sposób je podać, żeby były dla nich wartościowe i ciekawe.
  • Efektywną strukturę prezentacji produktu, usługi, firmy, która niweluje opór i łączy ludzi wokół idei, a nie przekonuje ich „na siłę”.
  • Dobrze przygotowaną komunikację swojego produktu.
  • Zbudowaną postawę pewności i spójności w przekazie, która bez presji i w naturalny sposób pozwala opowiedzieć o swoim produkcie.

Masz pytania i chcesz wiedzieć więcej o naszych szkoleniach? Zadzwoń lub napisz

Kontakt
Zadzwoń lub napisz

Na swoich stronach wykorzystujemy pliki cookies. Jeśli korzystasz z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki, zostaną one zapisane w pamięci urządzenia.

OKPolityka prywatności