Blog


W tym miejscu dowiesz się więcej na temat profesjonalnych szkoleń dla managerów, usług coachingowych, kursów dla młodzieży i wielu innych.

Po czym poznać dobrego managera?


Zarządzanie ludźmi w dzisiejszych czasach, gdy „jedyną stałą jest zmiana”, jest nie tylko trudniejsze, ale też bardziej odpowiedzialne i wymaga od menadżera wysoko rozwiniętych umiejętności miękkich. Dziś managerowie ogrywają kluczową rolę w organizacji, są odpowiedzialni za przynoszenie zysków do firmy, komunikację wewnętrzną i zewnętrzną, jak również za rozwój ludzi w swoich zespołach. Po czym, więc […]

Czy warto zarządzać firmą przez wartości?


„Wartości są tak samo ważne dla ludzi, jak i przedsiębiorstw – ludziom pozwalają żyć godnie i umrzeć z poczuciem spełnienia, a i przedsiębiorstwom dają szansę na nieśmiertelność”. Sławomir Lechowski

Czy umiejętności miękkie to przyszłość organizacji?


„Organizacje przyszłości będą zdominowane przez miękkie umiejętności” (J. Berridge)

Jak motywować pracowników?


Istnieje potoczne stwierdzenie, które mówi, że pracownicy nie odchodzą z firmy tylko odchodzą od managerów. Dlaczego jednych liderów obserwuję, słucham z zainteresowaniem i chcę z nimi współpracować, a w tym samym czasie sposób zarządzania i komunikacja innego managera dotycząca tego samego tematu mnie nudzi lub zniechęca do współpracy?

Czy manager powinien wyznaczać mierzalne czy nie mierzalne cele?


Jedną z podstawowych cech każdego, dobrego managera jest wyznaczanie, komunikowanie i egzekwowanie celów w sposób, który motywuje i angażuje cały zespół do jego osiąnięcia

Co ma dobry wpływ na komunikację nie tylko w kryzysie?


Od kilku tygodni prawie każdy manager działa w obliczu wyzwania: jak efektywnie zarządzać w czasie pandemii i po jej zakończeniu, gdy sytuacja ekonomiczna już uległa nieodwracalnym zmianom?

STARSZE WPISY

TYLKO NOWSZE WPISY