Zarządzanie i współpraca z emocjami

Bierz odpowiedzialność za wszystkie uczucia za, te które doświadczasz ale i za te, które wzbudzasz
Autor nieznany

A może dążę każdego dnia do poczucia szczęścia w nadziei, że kiedyś je złapię? A gdyby się okazało, że emocje są dla mnie za darmo, na każde moje życzenie i wcale nie potrzebuję ich „kupować”, bo mogę sam/a je tworzyć kiedy chcę? Jakby wyglądało moje życie? Jakbym się zachowywał/a, gdyby stres, czy lęk służyły mi od teraz w szybszym osiąganiu moich celów? A poczucie wstydu mógłbym/mogłabym zamieniać na większą pewność w działaniu. Jak mogę lepiej współpracować i „zarządzać” swoimi emocjami tak, aby wieść bardziej radosne i zadawalające mnie życie prywatne i zawodowe?

„Zarządzanie i współpraca z emocjami” to dwudniowe warsztaty, podczas których zwiększam swoją skuteczność w działaniu i przejmuję większą kontrolę nad swoim życiem. Przestaję mieć poczucie, że jestem miotany/a emocjami, a zaczynam je odczytywać i w rezultacie działam bardziej strategicznie, oraz z większą równowagą emocjonalną. Biorę odpowiedzialność za swoje stany emocjonalne, rozwijam umiejętności lepszego zarządzania stresem i sytuacjami konfliktowymi, dzięki czemu buduję lepsze relacje, zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Staję się skuteczniejszy/a w realizacji moich celów.

Dla kogo jest ten kurs?

Warsztaty przeznaczone są dla osób, które chcą poprawić jakość swojego życia, bardziej rozumieć siebie i swoje mechanizmy i dla tych, którzy chcą poprawić swoje relacje osobiste i zawodowe. Dla osób, które nie wierzą we własne możliwości, mają poczucie, że nie panują nad sobą: swoimi wybuchami złości, lub do tej pory często odczuwały wstyd, żal, czy poczucie winy. Dla tych, którzy chcą zwiększyć poczucie zadowolenia ze swojego życia.

Korzyści dla uczestnika

Rola i funkcje emocji

Rola i funkcje emocji

Jak powstają emocje, walencja emocji

Jak powstają emocje, walencja emocji

Sztuka nazywania emocji

Sztuka nazywania emocji

Odczytywanie informacji, które niosą ze sobą emocje

Odczytywanie informacji, które niosą ze sobą emocje

Planowanie stanów emocjonalnych

Planowanie stanów emocjonalnych

Wykorzystywanie emocji do własnego sukcesu

Wykorzystywanie emocji do własnego sukcesu

Wykorzystanie stresu, jako ogromnej siły napędowej w działaniu

Wykorzystanie stresu, jako ogromnej siły napędowej w działaniu

Zmienianie stanów ograniczających na wspierające

Zmienianie stanów ograniczających na wspierające

Pokonywanie przeszkód w drodze do celu - jak problem przekształcić w cel?

Pokonywanie przeszkód w drodze do celu - jak problem przekształcić w cel?

Ramowy Program kursu:

  • Rola i funkcje emocji
  • Jak powstają emocje, walencja emocji,
  • Sztuka nazywania emocji,
  • Odczytywanie informacji, które niosą ze sobą emocje,
  • Planowanie stanów emocjonalnych,
  • Wykorzystywanie emocji do własnego sukcesu,
  • Wykorzystanie stresu, jako ogromnej siły napędowej w działaniu,
  • Zmienianie stanów ograniczających na wspierające,
  • Pokonywanie przeszkód w drodze do celu – jak problem przekształcić w cel?
Forma kursu

Forma kursu

Szkolenie dwudniowe, które prowadzimy metodami aktywizującymi (20% teorii, 80% praktyki).

Cena

Cena

369,00 zł brutto

(wystawiamy fakturę VAT)

Miejsce szkolenia

Miejsce szkolenia

Biuro Infinity Power International,
ul. Rakowiecka 41 lok. 15 Warszawa

Prowadzący kurs

Klaudia Głowacka

antropolog kultury, psycholog biznesu, trener, coach

Absolwentka Instytutu Etnologii i Antropologii Kulturowej Uniwersytetu Warszawskiego, oraz Wydziału Psychologii Uniwersytetu SWPS, Certyfikowany Mistrz Praktyk metody Neurolingwistycznego Programowania.

Zajmuje się budowaniem Marek Dobrego Wpływu – marek osobistych i firmowych. Pomaga Klientom ukierunkować się zawodowo, a także zaplanować i przyspieszyć realizację ich kariery. Wspiera rozwój przedsiębiorstw, w których wdraża system zarządzania poprzez Wizję, Misję i Wartości, pomaga tworzyć rozwojowe kultury organizacji, a także opracować odpowiednią komunikację wewnętrzną i zewnętrzną (w tym również komunikację wizualną), które w dużej mierze decydują o sukcesie organizacji. Prowadzi szkolenia zamknięte dla firm, coachingi indywidualne, a także szkolenia otwarte w ramach Akademii Sukcesu Infinity Power International. Podczas warsztatów rozwija umiejętności miękkie uczestników takie jak: komunikacja w zarządzaniu zespołem, sprzedaży, obsłudze klienta, komunikacja marketingowa, umiejętności prezentowania produktów i usług, autoprezentacji, rozwiązywania konfliktów, budowanie pewności w działaniu, planowania kariery, współpracy z emocjami, czy umiejętności przywódcze. Wierzy, że każdy człowiek jest pewną ideą, zamysłem w świecie i niezrealizowanie tego zamysłu jest pewnego rodzaju stratą dla świata i dla niego samego, dlatego chętnie pomaga Klientom odkryć ich „ideę”, którą chcą poprzez swoją MARKĘ zrealizować w świecie.

Zarządzanie poprzez Wizję, Misję i Wartości
Planowanie i Rozwój Kariery
Budowanie Marki
Coaching Managerski

Anna Modrzewska

psycholog międzykulturowy, trener i coach

Psycholog międzykulturowy, trener i coach specjalista i praktyk rozwoju kompetencji osobistych i zawodowych. Ukończyła wydział psychologii Uniwersytetu Humanistycznospołecznego SWPS w Warszawie. Swoją wiedzę i doświadczenie budowała zarówno w oparciu o psychologię ogólną, jak i specjalizację w ramach kierunku – studiów Azjatyckich – Chiny i Azja Wschodnia. Umiejętności praktyczne zdobyła m.in. w czasie ponad półrocznego pobytu w Chinach, podczas którego poszerzała swoje kompetencje psychologa międzykulturowego. Obecnie współtworzy programy dla zespołu profesjonalnych coachów i trenerów Akademii Sztuki NLP Infinity Power International. Prowadzi szkolenia dla korporacji, przedsiębiorstw, coachingi indywidualne, a także szkolenia otwarte. Zajmuje się takimi obszarami jak: indywidualna strategia sukcesu, budowanie wizji, zarządzanie sobą w trudnych sytuacjach, komunikacja w zarządzaniu zespołem, umiejętności przywódcze, coaching menadżerski, autoprezentacja i prezentacje biznesowe, komunikacja w zarządzaniu zespołem, sprzedaży, obsłudze klienta, budowanie pewności siebie, planowanie i zarządzanie emocjami, efektywniejsze zarządzanie sobą w czasie, nadawanie kierunku swojemu życiu zawodowemu, karierze i awansowi.

Podczas swoich szkoleń oraz coachingów pracuje na następujących założeniach: zostaliśmy stworzeni, by się rozwijać i doskonalić oraz aby osiągać sukcesy. Wierzy też, że każdy człowiek, niezależnie od miejsca w którym się urodził, języka czy narodowości, posiada wyjątkowy i jedyny w swoim rodzaju kanał ekspresji, poprzez który ujawnia i manifestuje swój potencjał – samego siebie. W swojej pracy z ciekawością, profesjonalizmem, odpowiedzialnością i rzetelnością towarzyszy wszystkim uczestnikom szkoleń oraz klientom indywidualnym w drodze do odkrycia i wykorzystania tego potencjału. Pomaga w zgłębianiu unikalnej „matrycy sukcesu”, która jest drogą i sposobem do realizacji celów każdego z nas. Hołduje zasadzie, że wszyscy, bez względu na to, czym aktualnie się zajmujemy, możemy uczynić z życia sztukę i tworzyć pasma swoich własnych sukcesów.

Zarządzanie poprzez Wizję, Misję i Wartości
Zarządzanie Międzykulturowe
Manager Przyszłości
Coaching Managerski

Zapisz się na kurs!

Masz pytania i chcesz wiedzieć więcej o naszych szkoleniach? Zadzwoń lub napisz

Kontakt

Na swoich stronach wykorzystujemy pliki cookies. Jeśli korzystasz z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki, zostaną one zapisane w pamięci urządzenia.

OKPolityka prywatności